Gibanje nosečnice na vrtu

Kako nabirati regrat oziroma se gibati na vrtu brez da bi si pridelali bolečine v križu ali medenici?

0
218

Gibanje na vrtu je odličen način razgibavanja spomladi. Vendar moramo poskrbeti, da vrtnarimo na pravilen način, da ne pridelamo bolečin v križu ali medenici.

Pravilni položaji za vrtnarjenje

Hrbtenico imamo vedno v nevtralnem položaju, torej je ne ukrivimo v obliki črke C ampak jo obdržimo v S krivini. Drugi pogoj je, da imamo stopala vedno naravnost, medtem ko se kolena odprejo navzven. Počepnemo toliko, da nam je še udobno.

Vsekakor je to odlična vaja za sprostitev mišic medeničnega dna, razgibavanje kolkov, medenice. Takšno gibanje krepi tudi mišice zadnjice, ki so naši glavni stabilizatorji medenice, medtem ko se trebušne mišice širijo pod vplivom rasti ploda. Prav tako poizkusimo krepiti trebušne mišice tako, da vsakič ko se dvignemo malenkost stisnemo popek.

Na kolena pazimo tako, da nikoli ne presegajo prstov na nogah in da so usmerjena v smeri navzven, stopala pa naravnost. Tako gibanje aktivira tudi stranske mišice na nogah, ki so v nosečnosti ključnega pomena zaradi spremembe v težišču telesa. Lahko se tudi naslonimo s komolci na stegna ali pa tako da imamo stegnjene noge, raven hrbet, navidezni repek pa usmerimo ven iz telesa. Tudi pri tem se lahko opiramo s komolci na noge. Ne smemo pa pri tem ukriviti hrbtenice, raje pokrčimo kolena in tako zagotovimo udobje. Tako gremo lahko tudi v položaj stranskega izpadnega koraka. Pri tem raztegujemo notranje stegenske mišice, kar je v nosečnosti zelo dobrodošlo.

Tak trening je res zelo koristen. Smo na svežem zraku, na soncu, nabiramo svež regrat, ki ima veliko vitaminov in klorofila. Hkrati pa še razgibavamo in krepimo svoje telo. Ti nasveti pa seveda veljajo za vse, tudi za tiste, ki niso noseči.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here