Krči v mečih

V prvi nosečnosti je Alja imela v zadnjem tromesečju kar nekaj težav s krči v mečih ponoči. V tej nosečnosti še ne, pove pa nam, kako se je z njimi naučila soočati v prvi nosečnosti.

0
100

Ko se pojavijo krči, na prvem mestu Alja svetuje eno banano na dan, saj vsebuje kalij. Verjetno že skrbite za to, da vnašate dovolj magnezija, vendar je tudi kalij zelo pomemben za pravilno in optimalno delovanje mišic.

Na drugem mestu svetuje, da ob trenutku ko nas zagrabi krč naredimo kontra reakcijo. Prste od stopala iztegnemo gor proti stropu. To storimo takoj, ko začutimo začetek krča, tako nam krči ne pridejo več do živega.

Tretja pomembna stvar so masaže. Zmasiramo predel, kjer nas grabijo krči. Bodisi so to stopala bodisi meča. Lahko vas masira partner ali pa se masirate same, recimo s pripomočki kot so masažne žogice ali valj.

Masažne in raztezne vaje

Na koncu posnetka nam Alja pokaže kako se uporablja masažne žogice ali valj. Usedete se na tla, namestite pripomoček pod mečne mišice, greste v oporo na roke in se preprosto vozite po mišicah naprej in nazaj. Če vas pri tem mučijo zapestja, se lahko oprete tudi na zadnjico in z njo vozite po tleh. Z nogo delate med tem špičko in peto, da na ta način dobite tudi boljši izteg mišice. Hkrati jo obračate tudi navzven in navznoter. Tako dobite različne površine in sloje mišic, razgibavate pa tudi kolke. Z enakimi pripomočki lahko zmasirate tudi stopala.

Naredite lahko tudi raztezne vaje za meča, tako da je sprednji del stopala na višji površini (lahko si pomagate z zvito brisačo). Na koncu pa naredite vajo pri kateri raztegnete cele stegenske mišice in mečne mišice tako, da medenico usmerite v smeri naprej.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here