Krči v nogah

0
8509
Krči
Krči

Običajno so krči v nogah med nosečnostjo neškodljivi in morda nastanejo zaradi pomanjkanja magnezija, saj so potrebe po magneziju med nosečnostjo povečane.

Krči v nogah postajajo z napredovanjem nosečnosti vedno pogostejši in bolj boleči. V času, ko se odpravljate k počitku, se navadno še poslabšajo. Ni jasno, kaj povzroča krče – ena teorija jih povezuje z nizko vrednostjo magnezija in kalcija v serumu. Neustrezen vnos magnezija lahko povzroči krče v maternici in tudi prezgodnji porod.

Utrujenost in zadrževanje tekočine v nogah ob koncu dneva tudi pripomoreta k nastanku krčev. Nekateri zdravniki verjamejo, da so krči v nogah povezani s slabim kroženjem krvi, še posebej v sedečem položaju. Krči v nogah imajo lahko tudi druge vzroke, ki naj jih pojasni zdravnik. Tudi prve male napade je zato treba razumeti kot opozorilo oziroma krik telesa in jih vzeti dovolj resno. Če zdravnik ugotovi pomanjkanje magnezija, vam lahko predpiše ustrezno dopolnilo oziroma preparat.

  • Hodite bosi; ko ste obuti nosite udobne čevlje brez pet.
  • Raztegovanje in razgibavanje nog in stopal bo ublažilo bolečine zaradi krčev. Krči v nogah hitreje minejo, če potisnete stopala proti vznožju postelje in potegnete prste navzgor. Olajšanje je lahko tudi močan pritisk na podplatih nog ob tla.
  • Masaža nog pripomore k zmanjšanju bolečin. Močno masirajte oziroma gnetite prizadeti del telesa, čeprav vas mogoče to boli.
  • Zvečer si privoščite desetminutno toplo kopel za stopala (voda naj ima približno 38 stopinj Celzija) s kapljico eteričnega olja sivke za sprostitev.
  • Če vas ponoči mučijo krči, vstanite, naredite nekaj korakov in raztezajte mišice v mečah.
  • Izmenično tuširanje s toplo in hladno vodo pospešuje cirkulacijo krvi in pomaga preprečiti otekle gležnje.
  • Noge imejte čim bolj pogosto dvignjene, v najboljšem primeru več kot 30 minut.
  • Veliko hrane vsebuje magnezij in minerale. Oreščki vseh vrst, bučna semena, sezamovo seme, polnozrnate žitarice, stročnice, izdelki iz soje, perutnina, ribe, avokado, banane in suho sadje.
  • Kalcij in kalij sta tudi pomembna pri odpravljanju krčev. Potreba po kalciju in kaliju se lahko popolnoma pokriva z uživanjem špinače in blitve, sliv, komarčka, ohrovta, kefirja, mleka in mineralne vode.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here