Potrebni vitamini in minerali v nosečnosti

Potrebno je biti pozoren na zdravo in uravnoteženo prehrano. Enkrat toliko se povečajo potrebe po železo, B12 folni kislini in jodu. Vse to najdemo v vsakodnevni prehrani, predvsem jod v različnih mesnih izdelkih in kjer dodajajo jodirano sol.

Železo in B12 se najde v rdečem v mesu. Pomembno je, da ustrezne dodatke dobijo vegetarijanke in veganke. Edino folne kisline ne moremo dobiti s hrano, ampak potrebujemo dodatke, ki jih kupimo v lekarni. Pomanjkanje se med nosečnostjo bolj kaže pri materi, ker organizem počrpa vse kar je potrebno za dojenčka.

Pomankanje apetita, utrujenost, pomankanje folne kisline v prvih treh tednih je lahko usoden. Potrebe po kalciju niso povečane, ker imamo plod, ni pa odveč, da pojemo dovolj kalcija. Vedno posledice vidi mati, recimo zmanjšanje gostote kosti. Zelo pomembno je pri nosečnicah, ki so noseče z drugim dojenčkom, ker mora telo pridobiti nazaj zaloge.

Prijavite se na e-nasvete strokovnjakov.

Sodelujoči strokovnjaki

PODOBNE VSEBINE

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj