Zdravi prigrizki za nosečnice

0
3332

11 hitrih in okusnih prigrizkov, ki vam bodo pomagali premostiti čas med nosečnostjo.

Sadje in zelenjava v vseh oblikah. S tem oskrbite telo z vitamini, minerali, vlakninami in bioaktivnimi snovmi, ki imajo pozitiven učinek na vaše dobro počutje in krepitev imunskega sistema. To bo koristilo tudi vašemu otroku.

Sojino mleko, ki je na voljo v različnih okusih (čokolada, vanilija, sadni okusi). Najmanjše pakiranje je 0,2 litra, kar predstavlja približno tretjino dnevnih zahtev po kalciju in vitaminu D.

Rozine – 25 g rozin vsebuje 2 grama vlaknin, 4 odstotke dnevne priporočene količine železa in en gram beljakovin.

Jogurt – lonček jogurta (150 g, maščobe 3,5%), vsebuje 216 mg kalcija – kar je enako skoraj četrtini dnevnih zahtev po kalciju. Vsebuje tudi koristne, lahko prebavljive beljakovine ter fosfor, kalij, vitamin A in vitamine B.

Mešanica kosmičev, mandljev in rozin – zmešajte jih in dajte v vrečko ali posodo. In pripravljen imate zdrav prigrizek!

Solatni bar – nekatere restavracije s hitro prehrano in veliko trgovin ima solatne bare, kjer si lahko pokrijete celoten dnevni obrok sadja in zelenjave.

Korenje – bogato je z vitaminom A in vlakninami. Tudi kumare, paprika, brokoli ali cvetača so dobri prigrizki. Okus lahko izboljšate, če jih pomakate v nemasten jogurt, ki mu dodate kakšno začimbo.

Sirove palčke – sir je mlečni izdelek bogat s kalcijem in beljakovinami. V obliki sirovih palčk je zdrava alternativa za čokolado, čips in piškote.

Pomarančni sok – steklenička (120 ml) s kalcijem obogatenega pomarančnega soka vsebuje polovico dnevno potrebne količine vitamina C in zagotavlja približno 15 odstotkov kalcija.

Žitarice – müsliji ali kosmiči so obogateni z bistvenimi vitamini in minerali.

Skuta je dober vir beljakovin in kalcija.

Pa dober tek!

 

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here