11 hitrih prigrizkov za nosečnice

0
2002
zelenjava

Živimo v času, v katerem mora biti vse hitro, tudi kuhanje in prehranjevanje. Prehranjevalne verige s hitro hrano in že pripravljena živila zato uživajo vse večjo priljubljenost. Slabost teh živil je, da pogosto vsebujejo barvila, ojačevalce okusa ali konzervanse, nezdrave maščobe in druge snovi, ki se jih je potrebno med nosečnostjo izogibati. Tukaj je 11 hitrih in okusnih prigrizkov, ki vam bodo pomagali premostiti čas do naslednjega pravega obroka.

zelenjava

Zdravi prigrizki za nosečnice

Sadje in zelenjava v vseh oblikah. S tem oskrbite telo z vitamini, minerali, vlakninami in bioaktivnimi snovmi, ki imajo pozitiven učinek na vaše dobro počutje in krepitev imunskega sistema. To bo koristilo tudi vašemu otroku.

Sojino mleko, ki je na voljo v različnih okusih (čokolada, vanilija, sadni okusi). Najmanjše pakiranje je 0,2 litra, kar predstavlja približno tretjino dnevnih zahtev po kalciju in vitaminu D.

Rozine – 25 g rozin vsebuje 2 grama vlaknin, 4 odstotke dnevne priporočene količine železa in en gram beljakovin .

Jogurt – lonček jogurta (150 g, maščobe 3,5 %), vsebuje 216 mg kalcija – kar je enako skoraj četrtini dnevnih zahtev po kalciju. Vsebuje tudi koristne, lahko prebavljive beljakovine in fosfor, kalij, vitamin A, in vitamine B skupine.

Mešanica kosmičev, mandljev in rozin – zmešajte pest pšeničnih kosmičev s peščico suhih rozin in mandljev in jih dajte v plastično vrečko.

Solatni bar – nekatere restavracije s hitro prehrano in veliko trgovin ima solatne bare, kjer si lahko pokrijete celoten dnevni obrok sadja in zelenjave.

Korenje – bogato je z vitaminom A in vlakninami. Tudi kumare, paprika, brokoli ali cvetača so dobri prigrizki. Okus lahko izboljšate, če jih pomakate v nemasten jogurt, ki mu dodate kakšno začimbo.

Sirove palčke –  sir je mlečni izdelek bogat s kalcijem in beljakovinami . V obliki sirovih palčk je zdrava alternativa za čokolado, čips in piškote.

Pomarančni sok – steklenička (120 ml) s kalcijem obogatenega pomarančnega soka vsebuje polovico dnevno potrebne količine vitamina C in zagotavlja približno 15 odstotkov kalcija.

Žitarice –  müsliji ali kosmiči so obogateni z bistvenimi vitamini in minerali.

Skuta je dober vir beljakovin in kalcija.

jagoda

5 prigrizkov in pijač, ki jih med nosečnostjo uživajte redko

Instant juhe in testenine – so polne soli in maščob in ne vsebujejo skoraj nobenih zdravih hranil.

Cola in limonada – te pijače vsebujejo veliko sladkorja in praznih kalorij.

Že pripravljena kosila iz supermarketa – vsebujejo veliko konzervansov, soli in maščob, zato niso priporočljiva.

Skoraj vsi zamrznjeni pripravljeni obroki pogosto vsebujejo astronomske zneske soli in maščob.

Solata ledenka vsebuje veliko vode, vendar le minimalne količine hranil. Namesto tega raje posezite po zeleni solati, radiču ali špinači, ki vsebujejo razmeroma visoke količine vitaminov A, B in C, folne kisline, kalcija in kalija.

Vir: BabyCenter

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here