Napadi lakote v nosečnosti

V nosečnosti pogosto pride do napadov lakote. Kako se z njimi sooča Alja?

0
182

Pri Alji so napadi lakote povezani z slabostmi. Praviloma ji slabost mine po hrani. Opaža, da takrat, ko je hrana bolj bogata z ustreznimi hranilnimi snovmi, ji telo manjkrat išče rešitve drugje, da kompenzira ta primanjkljaj.  Vaše telo bo storilo vse, da vaš plod in ve same dobite dovolj hranil in hranilnih snovi. Pogostokrat rajši malo več, kot premalo. Vemo pa, da v nosečnosti  sicer lahko idealno gledano pridobimo tam nekje 12 do 15 kg. Veliko nosečnic pa pridobi precej več, kar pa lahko vpliva na sam plod ali na razvoj tako imenovanega gestacijskega diabetesa.

Želje poizkusite nadomestiti z zdravimi nadomestki

Veliko je odvisno tudi od naših predhodnih prehranjevalnih navad. Za nekatero, ki je že pred nosečnostjo rada uživala določeno hrano ali pijačo, je veliko bolj verjetno, da si bo to hrano zaželela tudi v nosečnosti. Pogosto pa se vseeno zgodi, da telo hrepeni po bolj mastnih in slanih obrokih. Takrat Alja poizkusi obroku dodati več zdravih soli in zdravih maščob. Kadar ji telo hrepeni po sladkem, poizkusi vnesti več zdravih nadomestkov. Takrat je sadje, suho sadje ali drugačne priboljške, ki si jih skuša pripraviti vnaprej, da je ob napadu lakote že pripravljena.

Dan začnite z zdravim zajtrkom

Pomembno je tudi, da dan začnemo z zajtrkom, ki je zdrav, uravnotežen in praktično glavni obrok dneva. Aljin zajtrk je ponavadi sestavljen iz banane, jogurta in različnih vrst kosmičev, suhega sadja, oreščkov, chia semen. Vsak dan si izbere drugačno kombinacijo, včasih to zmeša tudi z rastlinskim mlekom.  Sicer je Alja kmalu po zajtrku spet lačna, takrat pa poizkusi take napade lakote rešiti s tem, da se zamoti z delom. Tako prebrodi 2 do 3 ure, nato pa si spet privošči nov obrok.  Opazila je, da kadar je prepogosto se ji namreč vrnejo prebavne težave, kot so napihovanje in občutek raztegovanja trebuha in trebušne stene.

Pomemben dejavnik, ki vam tukaj lahko pride prav pa je seveda gibanje. Lahko je to sprehod ali hoja ali pa vadba, primerna za v času nosečnosti. Dobro se gibajte čez cel dan in ne samo kakšno uro v dnevu, kar pa pripomore ne samo nad napadi lakote ampak tudi boljši presnovi, učinkovitejši uporabi kalorij in manjšem nalaganju odvečne telesne teže.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here