Nočna slabost

0
3750
Nočna slabost

Slabost je najpogostejši neželeni učinek med nosečnostjo, njena moč pa se razlikuje od ženske do ženske.

Kmalu boste ugotovili, da izraz jutranja slabost ne odraža resničnega stanja. Slabost med nosečnostjo se namreč lahko pojavi zjutraj zvečer ali ponoči. Nočna slabost je lahko še zlasti neprijetna, saj vam preprečuje, da bi lahko zaspali in sredi noči moti vaš spanec.

Slabost je najpogostejši neželeni učinek med nosečnostjo, njena moč pa se razlikuje od ženske do ženske. Možno je, da čutite le rahlo nelagodje zjutraj ali, da vas do slabosti privedejo določene vonjave. Včasih slabost traja več tednov ali celo mesecev – od jutra do večera. Najverjetnejši razlog za jutranjo slabost so fizične spremembe v telesu med nosečnostjo. Te spremembe vključujejo povečanje ravni estrogena, občutljiv občutek za vonj, preveč želodčne kisline in utrujenost.

Nekateri raziskovalci sumijo, da stres in čustva v jutranji slabosti prav tako igrajo vlogo. V vsakem primeru se morate izogibati hrane ali vonjav, zaradi katerih vam je slabo. Tukaj je nekaj nasvetov o tem, kako obvladovati slabost:

  • Priskrbite si prigrizke, kot so krekerji, in jih imejte ob vaši postelji. Z nekaj krekerji, ki jih pojeste pred spanjem, boste morda lahko pregnali slabost ponoči. Če se zbudite in vam je slabo, pa jih boste imeli pri roki.
  • Jejte pogosto in po malo. Prazen želodec lahko sproži slabost. Izberite živila, ki so bogata z beljakovinami in ogljikovimi hidrati.
  • Izogibajte se bogate, aromatične, kisle ali ocvrte hrane in jejte manj maščob na splošno.
  • Pitje ingverjevega čaja pripomore k pomiritvi želodca in v boju proti slabosti
  • Poskusite z uporabo akupresurnih pasov. Vstavite trak tako, da plastični gumb potisne na akupresurne točke na zapestju.
  • Mnoge ženske lahko razbremenijo svoje simptome s pomočjo akupunkture in homeopatije.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here