Spanje med nosečnostjo

0
865
Spanje v nosečnosti
Spanje v nosečnosti

Med nosečnostjo večina nosečnic, zaradi telesnih sprememb čuti veliko utrujenost. In kaj lahko storite, da bo vaše spanje med nosečnostjo boljše?

– Spanje v prvem trimesečju nosečnosti: še posebej v prvi tretjini nosečnosti se večina nosečnic počuti zelo utrujenih. Spanje moti pogosto uriniranje in zelo občutljive prsi, saj je zaradi tega težko najti pravi položaj za spanje. Prvi trije meseci nosečnosti so odličen način, da se privadite spati na levem boku. Izogibajte se stresu, če ste utrujeni, ker ponoči niste mogli spati, si privoščite nekaj počitka podnevi.

– Spanje v drugem trimesečju nosečnosti: telo se je že navadilo na hormonske spremembe, fizično se dokaj dobro počutite, zato izkoristite to obdobje za zmerno vadbo. Spanje vam lahko motijo tudi krči v nogah, če imate krč, dvignite noge na vznožje postelje. Prepričajte se, da dobite dovolj magnezija (ta je v mlečnih izdelkih), saj je pomanjkanje magnezija vzrok za krče v nogah.

– Spanje v tretjem trimesečju nosečnosti: bolj ko se porod bliža, manjše možnosti imate za prijeten spanec. Trebuh je vedno večji, prav tako pritisk otroka na mehur. Za boljše spanje si dobite kakšno blazino, ki vam lahko tudi olajša bolečine v hrbtu. Če imate velik strah pred porodom in nočne more glede tega, vam je lahko v veliko pomoč tečaj za nosečnice.

Vir: LifePortal

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here