Raztezne vaje doma 1

Oglejte si 4 učinkovite vaje, ki jih lahko izvajate preprosto z elastiko ob pomoči okvirja od oken ali vrat. Namesto elastike pa lahko uporabite tudi pajkice ali žabe.

0
53

Oglejte si 4 učinkovite vaje, ki jih lahko izvajate preprosto z elastiko ob pomoči okvirja od oken ali vrat. Namesto elastike pa lahko uporabite tudi pajkice ali žabe.

Za začetek takole ogrejemo ramenski obroč in trup, pri čemer pazimo, da medenica ostane poravnana. Se pravi, da ne izbočimo reber ven medtem, ko elastika potuje nazaj za telo. Nato poiščemo izbrani okenski okvir ali vrata in se postavimo z nogami vmes. Elastika nam pomaga do večje amplitude raztega.

Prva vaja, metuljeva krila

Pri metuljevih krilih se trudimo, da zgornja roka potuje čez okvir, spodnja pa zadaj za telo. Sama ne vem kako bi preživela brez teh razteznih vaj, ko pa večino dneva držim roke in telo v prisilnem položaju  dojenja ali nošenja moje novorojenčice.

Druga vaja, mavrica

Postavimo se z eno roko ob steno oz. okvir in nato rišemo mavrico čez telo. Pri tem dobimo krasen razteg prsne mišice in rok ter s temi zasuki, ki jih vidite, tudi mišice trupa in hrbtne mišice. Ko nam roka potuje dol in skozi tunel imamo težo na zunanji nogi. V tem primeru na moji desni nogi in tudi desni bok porinemo malce ven, da dobimo razteg v desnem delu trupa in hrbta.

Tretja vaja, bogomoljka

Postavimo se noter v okvir, tako da naredimo položaj mizice. Noge so iztegnjene, trup raven in čutimo krasen razteg praktično čez celo telo.

Četrta vaja, potisk rame iz okvirja

Elastika nam služi kot vidna oz. nevidna linija, kamor telo ne sme potovati. Se pravi, dobesedno malce visimo ven iz okvirja in izmenično potiskamo vsakič drugo ramo ven. Pri čemer čutimo velik razteg čez prsno mišico in roko. Izziv je še večji če s stopali stojimo malce pred okvirjem. Pri vseh teh vajah pazimo, da je medenica ves čas poravnana z rebri.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here