Moja poporodna vadba malce drugače

Vaje lahko delamo tudi z dojenčkom v nosilki. Tako lahko poskrbimo zase in za otroka hkrati, saj je dojenčku bližina mame izjemno všeč.

0
148

Tokrat imam Niko Luno kar pri sebi, ker ni želela ležati zraven mene.

Vsak dan vsaj za 10 sekund na obešanje!

Odličen način za dekompresijo hrbtenice in razteg prsne, hrbtne mišice in rok! Trx je pa itak univerzalen pripomoček za vse ‘gibalce’. Nosečnice, mamice, profesionalce … Nekaj počepov in izpadnih korakov za močnejši trup in zadnjico.

Nika Luna je vmes zaspala. Z nošenjem v nosilki se moje telo prilagaja njeni rastoči teži brez trpeče drže. Ni ga čez dodatni razteg čez prsno mišico ‘zlorabljeno’ od nošenja in dojenja. In rotacije trupa v kombinaciji z raztezanjem stranskih trebušnih in velike hrbtne mišice. Trx omogoča doziranje lastne teže za trening.

In na koncu še dihanje s prepono ob uporu teže moje dojenčice.

Vedno se preko boka spuščam in dvigujem. S tem se povezujem s hčerko in hkrati z gibanjem trebušne prepone masiram maternico. Poleg tega krepim še globoko trebušno mišico, prepono in mišice medeničnega dna. Spodbujam tudi aktivacijo parasimpatičnega živčnega sistema (‘rest&digest’). To mi pomaga uravnotežiti napore materinstva.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here