Živila za lajšanje nosečniških simptomov

0
482
Nosečniški simptomi
  • Jutranja slabost

Ingver – pijte ingverjev čaj ali žvečite kandiran ingver, surova zelenjava, hladni sendviči, rezine limone, slani krekerji.

  • Zaprtje

Fižol, jagodičevje, žitarice in brokoli vsebujejo veliko vlaknin, ki urejajo prebavo. Pomembno je, da dovolj pijete.

  • Zgaga

Banane in melone, ki spadajo med manj kislo sadje (zgago namreč povzročajo kisla živila in začinjena hrana).

  • Utrujenost

Špinača in druga zelena zelenjava, fižol, rdeče meso in žitarice – ta hrana je bogata z železom, zato poveča energijo. Tudi pri utrujenosti je pomembna hidracija – poleg vode lahko jeste juhe, sadje in zelenjavo, kar bo prav tako povečalo nivo tekočine.

  • Nespečnost

Skodelica toplega mleka ali brezkofeinskega čaja. Če ste občutljivi na kofein, preskočite na kakav, ki ga vsebuje manjšo količino.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here