Z rednimi obroki bo otrok dobil toliko energije in hranil, kot jih potrebuje

0
376
jogurt

Igra, raziskovanje, učenje – vse to od otroka zahteva fizične in duševne sposobnosti. Redni, skozi ves dan razdeljeni obroki tvorijo osnovo, ki je potrebna za to. Z rednimi obroki bo otrok dobil toliko energije in hranil, kot jih potrebuje. Prehrana mora vsebovati vsaj en topel obrok, dva hladna in vsaj dva vmesna obroka. Tudi če ne morete jesti vseh obrokov skupaj, morate dati svojemu otroku čim več priložnosti, da je z vami. Topel obrok lahko sestavljajo krompir, riž, polnozrnate testenine ali zelenjava. Dva-do trikrat na teden dajte otroku majhen kos mesa, enkrat na teden pa ribe. Za zajtrk in večerjo imajo otroci ponavadi dve hladni jedi, na primer mešanico iz kosmičev in oreščkov ali musliji. K temu se prilega jogurt ali mleko. Druga možnost je namaz na kruhu. Kot sladek namaz lahko otroku ponudite manjše količine marmelade, medu, čokoladnega namaza in bananinih rezin. Pomembno je, da ima otrok tudi vsaj dva vmesna obroka. Ponudite mu lahko manjše količine kruha ali kosmičev z mlekom ali jogurtom in sadje, tu in tam lahko tudi  manjšo količino sladkarij, kot je na primer pecivo.

Količina hrane je odvisna od številnih dejavnikov

Količina hrane je odvisna od otrokove starosti. Poleg starosti pa tudi drugi dejavniki vplivajo na to, koliko poje vaš otrok:

–        Spol: fantje pogosto pojedo več hrane kot dekleta.

–        Količina gibanja: otroci, ki se veliko gibljejo in so bolj dejavni, porabijo več kalorij kot otroci, ki se ne gibljejo veliko.

–        Telesna velikost in struktura: mlajši otroci z bolj krhko postavo jedo manj kot otroci z bolj kompaktno postavo.

–        Zdravje: zdravi otroci imajo običajno večji apetit od bolnih otrok.

–        Stres: Tako pozitivni kot negativni stres lahko povzroči, da otroci jedo več ali manj kot običajno.

Preberite si tudi članek na naši strani Zdrava prehrana otroka, na http://babybook.si/otrok/prehrana-malcka/zdrava-prehrana-malcka/zdrava-prehrana-otroka.html.

jogurt

Vir: Kindergesundheit

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here