Z otroki na Veliko planino na pastirsko malico

1694
Velika planina

Na Veliko planino lahko pridemo po več poteh, peš ali z gondolo. Za prvič pa raje izberite najkrajšo pot, ki je primerna za majhne otroke.

4Kidz

Velika planina je primeren kraj za družinska srečanja, piknike v naravi ali pa le za beg iz mestnega vrveža. Tu najdete mir, sprostitev in užitek v naravi. Za obisk Velike planine je primeren skoraj vsak letni čas; pozimi (sankanje na urejeni sankaški progi), od pomladi do jeseni (zakaj ne bi imeli piknika v naravi pod drevesi ali pa spuščali zmaja).

Med potjo boste srečali krave (teličke), ki so že čisto udomačene in se vam bodo kar same približale, za vašega otroka je to priložnost, da jih pobližje spozna, se jim približa, premaga morda strah in jih poboža. V času pašne sezone lahko prisluhnete žvenketu kravjih zvoncev in zvokom iz rogov, s katerimi pastirji kličejo živino. Prav poseben čar pa ima Velika planina v poletnih mesecih, ko z njo zaživijo planšarji in možnost okušanja planšarskih dobrot. Pri planšarjih lahko pokusite kislo mleko, domačo skuto ali sir. K živahni podobi na planini prispeva tudi rastlinstvo, kajti med travnato površino in kamnitim površjem uspevajo številne pisane cvetlice, ki kar kličejo po fotografiranju.

Opis poti

Velika planina

Na Veliko planino lahko pridemo po več poteh, različnih težavnosti (peš ali z gondolo). Za prvič, vam morda svetujemo najkrajšo pot, ki je primerna za majhne (ne bo pa odveč, če imate seboj tudi nahrbtnik) in malo večje otroke. Prehodite jo lahko v dobre pol ure, ali v dveh urah, če si popestrite pot z igrami, raziskovanjem, malico.

Z otroki na Veliko planino

Iz Kamnika se peljete v Stahovico, na križišču greste na ravnost v smeri Črnivca. Po precej ovinkasti cesti se peljete skoraj do prelaza Črnivec. Nekaj sto metrov pred prelazom se ostro levo odcepi strma cesta na Kranjski rak, ki vas pripelje do okrepčevalnice na Kranjskem raku, le nekaj metrov naprej pa na križišče, kjer zavijete levo proti Veliki planini. Na križišču zavijete desno (levo Kisovec), ki vas pripelje do velikega parkirišča Ušivec pod Veliko planino, kjer parkirate. Nato pa peš nadaljujete po smerokazih. Pot je primerna za otorke vseh starosti.

Več informacij: www.velikaplanina.si; [email protected], 01 832 72 58

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.