Velik apetit med nosečnostjo

0
2302
hrana_1

Nosečnost je lahko dokaj neobičajen čas – v enem trenutku vam je slabo, če kdo samo omeni hrano, drugič pa ste tako lačni, da bi lahko pojedli vse. Med nosečnostjo je pomembno, da najdete pravo mero. Če jeste premalo, lahko pride do pomanjkanja železa, folne kisline in drugih vitaminov in mineralov, pomembnih za zdravje otroka. Po drugi strani pa lahko kopičenje preveč kilogramov privede do bolečin v hrbtu, krčnih žil in visokega krvnega tlaka.

Med nosečnostjo je priporočljivo, da uživate veliko sadja, zelenjave, žitne izdelke ter mlečne izdelke. Maščobe in sladkorje uživajte le občasno. Izogibajte pa se jetrom in izdelkom, kot so mesne paštete, mehkih sirov in sirov s plesnijo, česarkoli, kar vsebuje surova jajca ter premalo pečenega ali kuhanega mesa

0-13 tednov

V prvih nekaj tednih se še seveda ne boste zredili, morda boste celo izgubili kakšen kilogram. Jejte večkrat in po malo. To bo tudi pomagalo premagati jutranje slabosti ali omotičnost. Ne izpuščajte obrokov. To lahko privede do nihanja krvnega sladkorja, zaradi česar lahko pride do hormonskih nihanj in slabšega razpoloženja.

14-24 tednovhrana_1

Na tej stopnji je lahko vaš apetit enak kot pred nosečnostjo ali pa se rahlo poveča. Lahko se zgodi tudi, da se boste sredi noči zbudili lačni. Pred spanjem kaj malega pojejte, kot je jogurt ali nekaj žitnih kosmičev. Ne skrbite za svoj spreminjajoči apetit, dokler jeste razumno in pridobivate težo po ustrezni stopnji.

25-40 tednov

Proti koncu nosečnosti bo vaš apetit verjetno naraščal, če pa imate probleme z zgago, boste ugotovili, da je bolje, če jeste manjše obroke. Možnosti za zgago, prebavne motnje, hemoroide, bolečine v hrbtu in sklepih poveča tudi premastna hrana. V tem obdobju uživajte beljakovine, kot so meso, piščanec in ribe ter ogljikove hidrate, kot so testenine, riž in žitarice.

Če dobite napad lakote, si pripravite zdrav prigrizek, kot je na primer sendvič s sirom ali piščancem ter polnozrnatim kruhom. Poleg tega jejte čim več svežega sadja in zelenjave.

Vir: Baby

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here