Vaje za krepitev prsnih mišic in mišic rok – 1. del

0
835
Telovadba nosečnice
Telovadba nosečnice

Te vaje lahko izvajamo v sedečem, kar je lažje, ali v pravilnem stoječem položaju.

1. Stisk prsnih mišic
Sklenemo dlani skupaj, komolce dvignemo v višino zapestij, ramena so sproščena. Počasi vdihnemo skozi nos, z izdihom poskušamo stisniti dlani čim bolj skupaj. Nekajkrat ponovimo. Ko izvajamo to vajo, poskušamo imeti sproščen obraz, sproščen ramenski obroč in občutimo aktiven prsni koš in mišice rok.

 

stisk_rok

2. Skleca ob steni
Ta vaja se izvaja stoje ob steni. Stojimo v širini bokov, z rokami se naslonimo na steno in poskušamo prsni koš približati steni ter se nato odriniti. Za razbremenitev ledvenega predela lahko pri tej vaji uporabimo tudi razkoračni položaj z eno nogo spredaj, vendar je noge treba menjati.

 

sklece_ob_steni

3. Potisk s prsi
Uporabimo elastični trak, ki ga razpremo, poprimemo v širini ramen, ga damo zadaj na hrbet, in sicer tako, da bo pod prsnim košem. Trak primemo tako, da so dlani obrnjene proti prsim, trak naj bo čim bliže prsim, da je delovna dolžina čim krajša. Odpremo roke, vdihnemo in polkrožno iztegnemo roke naprej, ko jih damo nazaj, pa izdihnemo.

stisk_prsnih_misic

Preberite si še več vaj za krepitev prsnih mišic in mišic rok.

 

Sodelujoči strokovnjaki:

Katja Zupan

http://www.fitpro.si/

prof. športne vzgoje, medicinska sestra, vodja FITPRO izobraževanj

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here