Vaje nosečnice za trup

0
697
nacka

S komolci se naslonimo na žogo, teža je razporejena bolj nazaj, da je trup bolj razbremenjen. Vajo lahko izvajamo tudi v položaju na vseh štirih.

1. Rotacija medenice v smeri nazaj (mačka naredi grbo) – s to vajo okrepimo predvsem sprednji del trebušnih mišic in tudi stranski predel, predstavljamo si, da s svojimi mišicami objamemo otroka in potem spet popolnoma sprostimo trebušno steno. Vdihnemo, nato pa z izdihom potisnemo medenico naprej, z izdihom aktiviramo trebušne mišice in z vdihom popustimo. Poskušamo stisniti medenično dno od spodaj navzgor.

nacka

2. Za stranski predel mišic trupa – položaj je enak kot pri prejšnji vaji, na žogi ali pa na vseh štirih. Naredimo vdih lateralno in potem z izdihom potisnemo boke in rame v isto smer ter pogledamo nazaj. Nato se vrnemo nazaj v nevtralni položaj. Zopet vdihnemo in z izdihom gremo v drugo stran. Aktiviramo stranski predel.

macji_hrbet

3. Za »rotatorje« v trupu – zunanja in notranja rotacija – smo v opori na rokah oziroma na komolcih. Najprej dvignemo eno roko in s to roko gremo v prostor med rokami, naredimo notranjo rotacijo, pogledamo v tisto smer. Potem odpremo roko in pogledamo za roko nazaj. Izdihnemo, ko gre roka navznoter, in vdihnemo, ko gre roka navzven.

rotacija

Poglejte si še video posnetek vaj za krepitev trupa.

 

Sodelujoči strokovnjaki:

Katja Zupan

http://www.fitpro.si/

prof. športne vzgoje, medicinska sestra, vodja FITPRO izobraževanj

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here