V nosečnosti se telesna drža spremeni

0
784
Sproscanje nosenice.
Sproscanje nosenice.

V nosečnosti se telesna drža spremeni, pogosto se zelo poslabša zaradi zakrčenosti določenih mišičnih skupin. Raztezanje je priporočljivo vsako jutro oziroma vedno, kadar čutite, da ste rahlo zakrčeni, obvezno pa pred vsako vadbo.

slika5Poznamo več vaj, ena je dvih kolena, s to vajo razgibamo kolke in kolena. Stojimo v širini bokov, težo poskusimo prenesti na eno nogo, dvignemo koleno navzgor, nato pa ga spustimo navzdol. Pri dvigu vdihnemo, ko nogo spustimo, pa izdihnemo. Nato poskusimo eno nogo iztegniti nazaj za telo. Vdihnemo, dvignemo koleno in damo nogo nazaj ter nato na tla. Enako ponovimo na drugi nogi. Razgibamo gležnje, kolena in kolke. Ne stojimo dlje časa na eni nogi, ampak menjamo. Odmiki in premiki – s krožnimi gibanji in z odmiki ter premiki razgibamo kolke. Pokrčimo nogo in narišemo po tleh ali po zraku krog.

 

Več vaj za razgibavanje in raztezanje najdete tukaj

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here