Uživanje mesa med nosečnostjo

0
2548
Prehrana nosečnice
Prehrana nosečnice

Meso vsebuje dragocene hranilne snovi, ki jih v večji količini rabijo nosečnice: železo, vitamin B12 in cink. Kljub temu pa je ustrezna količina mesa v prehrani bistvenega pomena za uravnoteženo prehrano v nosečnosti.

Za nosečnice so priporočljive vrste mesa, kot so pusta govedina, perutnina in svinjina. Pripravimo jih tako, da imajo čim nižjo vsebnost maščob. Zato se izogibajte paniranju in cvrenju. Ker meso vsebuje holesterol, na jedilniku ne bi smelo biti več kot trikrat na teden po 100 gramov mesa. Jejte le dobro kuhano in pečeno meso, saj tako zmanjšate tveganje za okužbo s salmonelo.hrana1

Med nosečnostjo ne uživajte jeter, saj visoko vsebnost vitamina A. Velike količine vitamina A pa lahko škodujejo nerojenemu otroku, predvsem v prvi polovici nosečnosti.

Izogibajte se surovih posušenih klobas in salam, saj pogosto vsebujejo patogene, ki so lahko v nosečnosti škodljivi za mater in otroka. Odpovejte se salamam, pršutu in podobnim suhomesnatim izdelkom. Tudi mastne klobase niso priporočljive za nosečnice. Namesto tega jejte na primer kuhan pršut brez mastnega roba, pusto pečeno meso, klobase iz perutnine in podobno.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here