Utrujenost med nosečnostjo ni nič nenavadnega

0
7377
Utrujenost med nosečnostjo
Utrujenost med nosečnostjo

Med nosečnostjo boste lahko izčrpane in utrujene - to ni nič nenavadnega, saj obremenjujete svoje telo. Preberite nekaj nasvetov za utrujenost med nosečnostjo.

Razlog za veliko utrujenost je povezan s hormonskimi spremembami v prvih tednih nosečnosti. Hormon progesteron namreč deluje pomirjevalno. Dobra novica je, da večina nosečnic utrujenost čuti le v prvem trimesečju. V drugem trimesečju se boste počutili polni energije, v zadnjem trimesečju pa se utrujenost vrne, saj nosite veliko dodatne teže. V nekaterih primerih je lahko vzrok močne utrujenosti pomanjkljivost hranil, na primer železa.

V pozni nosečnosti imajo vsi ljudje do vas veliko razumevanja, če ste izčrpani in utrujeni. Na začetku nosečnosti, ko je lahko utrujenost še večja, pa velikokrat ne morete upati na to. Čudežnega zelišča proti utrujenosti ni, vendar obstaja nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali lažje priti skozi dan. To pomeni tudi, da poslušate svoje telo in si privoščite počitek, kadar je to razumno mogoče. Proti temu se ne morete boriti, saj je vaše telo močnejše. Namesto tega poskusite videti utrujenost v pozitivni luči: če poslušate signale svojega telesa, je to najboljše za vašega otroka in za vas.

Spanje lahko pomaga, lahko pa občutek izčrpanosti celo poveča. Nazadnje občutek utrujenosti nastane zaradi hormonskih sprememb in ne zaradi pomanjkanja spanja. Redna športna aktivnost in sprehod po svežem zraku vam bosta zagotovila več energije. Prav tako se prepričajte, da vaš krvni sladkor ne pade preveč, saj se lahko tako tanjšajo vaše energijske rezerve. Četudi je težko, ker vas mučijo slabosti: jejte dovolj. Prav tako je pomembno, da dovolj pijete.

Nasveti za utrujenost med nosečnostjo

  • Naredite samo, kar je nujno. Pranje zaves verjetno lahko še malo počaka.
  • Po kosilu si privoščite počitek.
  • Kava je lahko skušnjava, vendar pozor: preveč kofeina lahko škoduje vašemu otroku.
  • Na vaš nakupovalni seznam dodajte veliko sadja, zelenjave in polnozrnatih izdelkov. Manj primerni so hitra hrana, čips in čokolada. Tudi voda, čaj in sadni sok so boljši od limonade in cole.
  • Plavanje, kolesarjenje, joga ali hoja so dobri športi za nosečnost.
  • Poskusite delati stvari sproščeno. Stres povzroča še več utrujenosti.

Vir: Familienleben

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here