Upoštevanje pravil namesto pritiska

0
554
Debelost
Debelost

Omejite nakupe sladkarij (tudi sladkanih napitkov), slanih prigrizkov in mastnih živil ter jih na mizo postavljajte v skromnih količinah.

Ni pomembno, ali je vaš otrok res pretežek ali pa si skrbi zaradi njegove postave delate neupravičeno: pomagate mu lahko tudi brez poniževanja in prestrogega omejevanja svobode. Debelost lahko preženete. Poskrbite, da bo telesno dejaven. Vedno spodbujajte in podpirajte gibanje, naj bo to tekanje po vrtu, kolesarjenje, treniranje v športnem klubu ali igranje nogometa z vami.

Bodite otroku v pomoč

Omejite nakupe sladkarij (tudi sladkanih napitkov) in mastnih živil ter jih na mizo postavljajte v skromnih količinah. Najbolje bo, da doma nimate zaloge sladkarij in prigrizkov, kot je čips. Te stvari nakupujte načrtno za posebne priložnosti. Ne delajte razlik med »debelim« otrokom in drugimi družinskimi člani. Prehrambna piramida velja za vse. Otroku prepustite, koliko kruha ali krompirja, riža, testenin, pa sadja in zelenjave – vse z zelenega predela prehrambne piramide – bi rad pojedel. Pomembno je, da količino določi sam, čeprav se vam zdi prevelika. Določite, kdaj bodo obroki in malica ter katera pravila veljajo za mizo.

Prepoznavanje težav

Če se je vaš otrok v kratkem času vidno poredil, se za tem lahko skriva povsem druga težava. V tem primeru je pomembno poiskati vzrok. Morda pa mu lahko pomagate najti rešitev: če ne boste uspešni sami, poiščite strokovno pomoč.

Spodbujanje samozavesti

Več ne morete in ne smete storiti. Vaš vpliv na otrokovo postavo je omejen. Imate pa precejšen vpliv na to, ali se v svoji koži počuti dobro in si zaupa, da zaužije toliko hrane, kot mu narekuje notranji glas. To mu lahko koristi vse življenje.

Vir: Vsak otrok se lahko nauči jesti

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here