Ukvarjanje s športom lahko izboljša vaše dobro počutje

0
412
Vesel otrok

Ukvarjanje s športom lahko izboljša vaše dobro počutje in prepreči nekatere tipične simptome nosečnosti. Vaše telo je bolje oskrbljeno z dodatnim kisikom, odpornost pa se krepi. Nosečnica, ki se ukvarja s športom, se počuti bolj uravnoteženo, ima miren spanec in je bolje pripravljena na porod. Prav tako je dokazano, da je pri telesno dejavnih nosečnicah tveganje za nosečniško sladkorno bolezen veliko nižja.

Še posebej priporočljivo je plavanje, ki razbremeni hrbet. Priporočajo tudi pohodništvo, nordijska hoja in aerobika. Še posebej primerna za nosečnice je poleg predporodnih vaj, nosečniška joga, trebušni ples, raztezanje in Tai Chi.

Priporočljivi pa niso športi, kot so boks, atletika, skok s padalom, smučanje in jahanje. Pri teh športih obstaja predvsem tveganje za padec. Neugodno je tudi sunkovito gibanje, nevarnost pregrevanja in visoka splošna obremenitev telesa. Izogibajte se tudi ekstremnim višinskim razlikam (npr. vzpon nad 2000 metri nadmorske višine).

S športom se ukvarjajte v zmernih količinah. Med ukvarjanjem s športom se morate počutiti udobno. Poslušajte signale vašega telesa. Če ste omotični, imate krvavitve, težko dihate ali vas muči slabost, se je o tem vsekakor treba pogovoriti z zdravnikom.

Vir: Letsfamily

oglejte si tudi video posnetke na naši spletni strani o gibanju med nosečnostjo na povezavi http://babybook.si/nosecnost/nosecnost/gibanje-%E2%80%93-vaje-med-nosecnostjo.html.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here