Težave nosečnice v tretjem trimestru

0
2127

S Tino Golež, dipl. babico, smo se pogovarjali o težavah nosečnice v tretjem trimestru.

S Tino Golež, dipl. babico, smo se pogovarjali o težavah nosečnice v tretjem trimestru, lahko se pojavijo krči v nogah, hemeroidi, krčne žile, srbeča koža, otekanje, zgaga, slaba prebava, bolečine v križu, slabše spanje. Oglejte si video.

V tem času se trebušček precej poveča in nastopijo nekatere težave, ki jih ni bilo v 2. trimestru. Zopet se pojavi oteženo oziroma povečano uriniranje, zasoplost in okornost, ker je trebušček že tako velik, da ženska postaja malo bolj nerodna. Ponoči težje spijo, ker je težko najti udoben položaj, pojavijo se lahko krči v nogah, kakšna srbeča koža, pojavlja se večje otekanje nogo je bilo v drugem trimestru, predvsem v poletju. Pojavlja se tudi zgaga, ker je trebušček že tako visoko, da pritiska na želodec. Slaba prebava, bolečine v križu, zato ker že pride do prenosa teže. Skozi prsi že lahko priteče kolostrum, in ne biti nič prestrašene, to je rumeno – bela snov, ki je potem prvo hranilo novorojenčku.

Med 30. in 33. tednom je tudi čas za masažo presredka, da se ohranja elastičnost. Obstajajo tudi navodila, kako se to tudi izvaja. Takrat se tudi že začne izvajat CTK utripe, in če se pri mamici dogajajo že kakšni popadki. Od 36. tedna je čas, da se pripravimo na prihod novorojenčka. Mamice si morajo pripraviti robo za v porodnišnico in za odhod iz porodnišnice. Nekje v 35. tednu se tudi spusti trebušček, kar nekaterim mamicam olajša dihanje in tudi nekatere druge težave, na primer zgago, vendar pa to zopet sproži pogostejše uriniranje, kar je morda malce zoprno. Pojavljajo se lahko bolečine v trebuhu, lažni popadki, podobni menstruacijskim krčem v lažji obliki. Nekatere nosečnice se ustrašijo da so to že popadki, ampak se nimajo ničesar za bat. Popadki res postanejo močnejši, in ko se začnejo pojavljat na vsakih pet minut je to čas za odhod v porodnišnico.

V tretjem trimesečju je tudi čas, da se starši priključijo pripravam na porod in da se tudi fizično in psihično začnejo pripravljati na ta veseli dogodek. Kar precej nosečnic ne telovadi, v tem času pa navadno same od sebe začnejo izvajat Keglove vaje, za krepitev mišic materničnega dna. So zelo pomembne, ker olajša porod in omogoča hitrejše okrevanje po porodu in da ne nastanejo posledice za kasnejše obdobje, kot je stresna inkontinenca.

Sodelujoči strokovnjaki:

Tina Golež

http://www.buscek-center.com/

dipl. babica, Bušček center

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here