Stari grad

531

Odlična ideja za izlet je tudi nekaj km iz Medvod. Zapeljite se do Starega gradu.

Tickless

Le nekaj kilometrov iz Medvod, leži vas Valburga, nad njo pa stojijo razvaline Stari grad. Danes le ruševine, nekoč pa je bil mogočen grad.

Iz vrha se vidijo okoliški hribi, pod njim pa vasica, zelen površine, travniki. Izlet na Stari grad je primeren za družine z malimi otroki. Na vrhu so igrala, kjer se otroci lahko igrajo.

Stari grad_1
Stari grad.

Po gradom je bila leta 1772 sezidana Kalvarija v baročnem stilu. 14 kapelic vodi proti gradu.

Opis poti

Kapelice

V Smlednik se iz Ljubljanske smeri pripeljete preko Tacna in Pirnič, iz Kranjske smeri pa preko Hrastja in Mavčič. Po prihodu v Smlednik na križišču zavijete levo, nato po približno 100 metrih sledite smerokazu in zavijete desno v ožjo ulico, mimo Kalvarije, nato se držite leve. Na makadamski poti v gozdu parkirate in nadaljuete pot peš.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here