Preverjanje stanja mišic medeničnega dna

0
989

Kadar vam med kihanjem, kašljanjem, smehom ali hitrim premikom uide nekaj kapljic urina, je čas, da poskrbite za mišice medeničnega dna.

Moč mišic medeničnega dna lahko preverite tako, da jih stisnete med uriniranjem, ampak samo za preverjanje; nikoli tega ne uporabljajte kot vajo.

Kakšno je vaše medenično dno?

  • Kadar se tok urina takoj in v celoti prekine, so vaše mišice v izvrstnem stanju.
  • Kadar se tok le počasi prekine, so nekoliko ohlapne.
  • Kadar pa te mišice stiskate, kot jih le morete, urin pa kljub vsemu še kaplja, so vaše mišice v nezavidljivem stanju.

1. Vaja: »Šprint«

Ta vaja krepi mišice medeničnega dna. Mišice močno in čvrsto napnite in hitro spustite ter to ponavljajte. Vajo izvajajte v nizih – po deset stiskov desetkrat na dan.

2. Vaja: »Maraton«

Ta vaja povečuje vzdržljivost teh mišic. Mišice stisnite in jih nekaj sekund zadržite stisnjene, nato jih spustite. Tudi to vajo delajte v nizih – po pet stiskov petkrat na dan.

  • Mišice lahko stiskate kjerkoli in kadarkoli. Najbolje bo, če jih vgradite v svoj vsakdanjik. Nujno je, da med vajami mirno dihate in ne zadržujete diha.
  • Pomembno je, da jih nekajkrat na hitro stisnete in sprostite (»šprint«), potem pa jih nekajkrat stisnete, pritisk nekoliko zadržite in jih potem sprostite (»maraton«).

Za krepitev mišic ne potrebujete prav nič dodatnega časa, le spomniti se morate nanje. Če pozabljate na te vaje, si lahko izberete neko dejavnost, ki vas bo nanje spomnila.  Prav nič več časa ne boste porabili, imeli pa boste prijeten občutek, da ste nekaj naredili zase.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here