Preproste vaje za krepitev telesa v nosečnosti

0
11651

Skrbite za telesno aktivnost, krepite hrbet in trebušne mišice ter stimulirajte krvni obtok.

V nosečnosti skrbite za telesno aktivnost, krepite hrbet in trebušne mišice ter stimulirajte krvni obtok. Vabljeni k ogledu videa preprostih vaj z Sabino Rozman, inštruktorico pilatesa, joge, baby-handlinga in tibetanskih vaj.

Za boljši pretok krvi v nogah imamo čisto preproste naloge. Noge skrčimo in jih iztetegnemo. Potem narahlo stegnemo eno nogo in krožimo. Vajo ponovimo še z drugo nogo. Nato pokrčimo noge v zraku, kolikor nam pač dopušča nosečnost, in jih polagamo na eno stran, jih dvignemo in jih polagamo na drugo stran. Nato krožimo s koleni v zraku in tako masiramo trtico. To je zelo dobra vaja za hrbet in trebušne mišice.

Zelo dobra vaje je tudi ta, kjer stegnemo noge in jih dajemo skupaj in narazen. Priporoča se tudi položaj mačke, tako da  gremo na vse štiri in dvignemo hrbet, ki ga potem spustimo in spet dvignemo.

Sodelujoči strokovnjaki:

Sabina Rozman

inštruktorica pilatesa, joge, baby-handlinga in tibetanskih vaj

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here