Pravljična dežela Gorajte

708
pravljična dežela

V pravljični deželi Gorajte so dovoljene sanje, proste poti sanjam, čudežem, domišljiji.

Tickless

“Če želite, da bo vaš otrok pameten, mu pripovedujte pravljice. Če pa želite, da bo še pametnejši, pa mu povejte še več pravljic.”

Albert Einstein

Ne bodo vam pripovedovali zgodb, temvač vam jih bodo zaigrali. Pravljična dežela je postavljena na 1 ha gozdička, kjer stojijo lesene hišice – domovanje pravljičnih junakov.DSCN6596

Praznična in čarobna Pravljična dežela Gorajte ponuja v gozdičku Gorajt, v VIRMAŠAH PRI ŠKOFJI LOKI, v navadno vsako leto v decembru, nepozabno BREZPLAČNO pravljično doživetje za naše najmlajše.  Vse dni, ob vsakem vremenu, razen  za Božič, 25.12., ko tudi pravljični junaki počivajo.

Letošnje dogajanje so organizatorji postavili na mostove in podeste, pravljice opremili z glasbo, svetlobnimi efekti, lučkami in ognjemetom  ter pripravili veličasten prihod Dedka Mraza, ki ga ne smete zamuditi.

V 30 minut trajajoči predstavi bodo otroci uživali v pravljicah Trnuljčica, Maček Muri, Sneguljčica in sedem palčkov, Zmaj Viharček,  Pika Nogavička in pričakali slavnostni prihod Dedka Mraza v Škratovi vasi.

Iz Ljubljane se peljete proti Škofji Loki – iz smeri Medvode naprej zavijete desno proti Škofji Loki in se peljete naprej proti Škofji Loki, skozi Rateče, dalje do prvega krožnega prometa, kjer v drugem izvozu zavijete naravnost proti Kranju. Peljete se mimo levo nakupovalnega centra do prvega smernega transparenta – levo pravljična dežela Gorajte (odcep iz glavne ceste)- zavijete levo in se po klančku spustite naravnost po cesti, čez en majhen mostiček v ovinku, kjer boste takoj zagledali na levi strani smerokaz na gozdno pot za pravljično deželo.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.