Po naravni poti skozi popadke

0
491
nosec_trebuh

Ne zanašajte se izključno na zdravila. Skozi stoletja so ženske odkrile veliko tehnik in načinov, ki naredijo popadke znosnejše in precej zmanjšajo potrebo po zdravilih. Nekatere preizkušene tehnike so naštete spodaj.

Položaji med porodom – Preizkusite različne položaje in ugotovite, kateri vam najbolj ustreza. Poskušajte se nasloniti na steno ali na svojega partnerja; sedite na stol tako, da gledate naslon; pokleknite na kup blazin; spustite se na vse štiri, slednje je še posebej dobro za ublažitev bolečin v hrbtu. Včasih vam dobro dene tudi ležanje. Če je tako, podprite telo z več blazinami; podložite si jih pod glavo, pod trebuh, pod stegna in mednje.

Dihanje – Zadostna preskrba s kisikom je nujna pri vsakem naporu in tudi porod ni nobena izjema. Mišice ob pomanjkanju kisika začnejo izločati mlečno kislino, ki povzroči bolečino. Nezadostna količina kisika lahko škodi tudi vašemu otroku.nosec_trebuh

Masaža – Gnetenje ali tleskanje po mišicah pripomore k sproščanju mišične napetosti. Sprostitev poveča pretok krvi skozi mišico in ji zagotovi dovolj kisika. Med popadki daje masaža prijeten občutek dotika, pomaga dvigovati moralo in odvrne misli od bolečine. Če vas boli križ, prosite partnerja, naj vas nežno drgne po bolečem predelu, še posebej po križnici.

Sprostitvene tehnike – Sprostitev ublaži spontano reakcijo telesa na stres. Stresni odziv pri porodu ne pomaga, saj povzroča napetost v mišicah kot pripravo na akcijo in s tem veliko porabo energije. Sprostitvenih tehnik se naučite že pred porodom.

Voda – Potopitev v vodo lahko precej olajša bolečine med porodom. Včasih lahko že kratek potop v vodo tako pospeši popadke, da rodite že v vodi. Rojstvo pod vodo ne predstavlja težav. Večina zdravnikov priporoča dvig otroka nad vodo takoj po rojstvu, da lahko prvič vdihne.

Vir: Vse o nosečnosti in porodu

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here