Otroška hrana

0
502
Otroška hrana
Otroška hrana

Hrana je v večini primerov presladka, preslana in vsebuje preveč dodatkov. Otroška hrana vabi z videzom, na primer s sličicami živali ali junakov iz risank, to so največkrat sladkarije, mlečni izdelki, žitni kosmiči in piškoti. Večina otroških živil je vse prej kot priporočljiva.

Sladkor je v večini proizvodov vključen v prevelikih količinah. Pogosto se spretno prikrije, embalaže pa vabijo z izjavami kot so »samo s sladkorjem iz sadja« ali »brez dodanega sladkorja«. Če izdelek ne vsebuje belega sladkorja, to še ne pomeni, da izdelek ne vsebuje drugih sladkorjev. Poglejte od blizu seznam sestavin otroške hrane. Pod sladkorje spadajo tudi: fruktoza, dekstroza, glukozni sirup, maltodekstrin ali med. Vsi so nevarni za zobe in vsebujejo veliko kalorij.

Poleg sladkorja veliko otroške hrane vsebuje tudi veliko maščob. Tako lahko vsebujejo oglaševani izdelki za malico kar hitro vsebujejo tretjino do polovico priporočenega dnevnega vnosa maščob za otroke. Poleg tega izdelki pogosto vsebujejo živalske in hidrogenirane maščobe. To poveča tveganje za bolezni srca in ožilja.

Visok krvni tlak pri otrocih? To je lahko dejansko problem, če jedo preveč soli. Sol je predvsem problem v končnih izdelkih, kot so juhe in prigrizki, čips, pa tudi izdelki kot so klobase in salame.

Visoko predelana živila, kot so pripravljene jedi, pa tudi sadni jogurti vsebujejo veliko dodatkov. Upoštevajte, da tudi če embalaža oglašuje izdelek brez dodanih umetnih sladil, barvil ali arom, so lahko le-ta vseeno dodana izdelku. Že pripravljeni obroki pogosto vsebujejo veliko ekstrakta kvasovk kot ojačevalca okusa, ki vaš okus tudi ponaredi. In naravna aroma jagod v jogurtu žal ne kaže na dodajanje pravih jagod.

Dodatni vitamini in minerali – starši so vedno zaskrbljeni za zdravje svojih otrok. To ve tudi prehrambena industrija. Dodatek vitaminov lahko oglašujejo, če izdelek vsebuje 15 odstotkov priporočene dnevne količine za odrasle osebe. Za otroke je dnevno povpraševanje nizko, zato lahko obstaja nevarnost prevelikega odmerjanja. Glede na različne študije je lahko tudi preveč vitaminov škodljivih za zdravje.

Vir: Gofeminin

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here