Otroci vegetarijanci

0
732
solata1

Starši so pogosto zaskrbljeni glede dobrega počutja otroka in strahu, da njegove prehranske potrebe zaradi vegetarijanstva niso ustrezno izpolnjene. Številne študije v zadnjih letih so pokazale, da je ta strah pri lakto-ovo prehrani neutemeljen. Ti vegetarijanci ne jedo mesa in rib, ampak jedo mlečne izdelke in jajca. Otroci in mladostniki, ki se prehranjujejo tako, imajo manj pogosto težave s prekomerno telesno težo. Tveganje za razvoj kroničnih bolezni, kot je sladkorna bolezen, je v tem primeru nizko. Tudi vegani, ki ne jedo živalski proizvodov, so v povprečju vitkejši. Vendar pa v tem primeru lahko pogosteje pride do pomanjkanja vitaminov ali mikrohranil kot pri lakto-ovo vegetarijancih. Spoštujte želje vašega otroka in bodite pozorni na celotno prehrano
V mešani prehrani so meso, ribe in mlečni izdelki pomemben vir železa in beljakovin. Otrok, ki ne je mesa, pa mora zato jesti več žitaric, krompirja, stročnic in sojinih izdelkov, da dobi potrebne beljakovine. V primeru železa lahko, še posebej pri veganih, pride do pomanjkanja. Za krepitev absorpcije železa bi zato morali jesti z železom bogato hrano skupaj z vitaminom C. Torej zjutraj žitarice in pomarančni sok, namesto mleka, kar bo povečalo vnos železa brez dodatnega napora.

 

solata1

 

Vir: Kinder

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

Ni objav za prikaz

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here