Ohranjanje zalog vitamina D v zimskem času

0
600

Pomanjkanje vitamina D v hladnejšem obdobju leta vpliva tudi na delovanje imunskega sistema. Ker v tem času vitamina D ne morete dobiti od sonca, si pomagajte z ustrezno prehrano, ki vsebuje sončno energijo, aromaterapijo in z dodajanjem vitamina D3.

Polona Malovrh Bajželj v videu odgovori na vprašanje, kaj lahko naredimo v zimskem času, da vam zaloge vitamina D ne poidejo.

Velik vpliv na to ima prehrana, ki vsebuje veliko sončne svetlobe. To je prehrana, ki je bila zelo dolgo izpostavljena soncu, npr. razna hladno stiskana olja, semena, oreščki in razni posušeni plodovi. Pomembno mesto zavzema tudi aromaterapija, saj je sončna svetloba shranjena tudi v eteričnih oljih. Pomembno mesto imata ogenj in pregrevanje telesa.

V današnjem času si sicer težko predstavljamo, da bi obroke kuhali na štedilniku na drva, lahko pa si omislite približek, npr. štedilnik na plin. Najbolj enostavno in potrebno pa je, da v zimskih mesecih kupite kvaliteten dodatek vitamina D3, ki naj ga uživajo otroci in vi sami, da ohranjate zalogo in krepite imunski sistem.

Sodelujoči strokovnjaki:

Polona Malovrh Bajželj

Polona Malovrh Bajželj

http://andravita.si/

mag. farm., bioresonančna terapevtka

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here