Obremenitev hrbtenice v nosečnosti

0
510
Obremenitev za križ
Obremenitev za križ

Nekaj nasvetov, kako lahko razbremenite hrbtenico v nosečnosti ali z dojenčkom.

Nosečnost je velika obremenitev za hrbtenico. Življenje z majhnimi otroki vretenca dodatno obremeni, predvsem če nimate vedno prave drže. Posledica tega so bolečine v križu. Sledi nekaj nasvetov, kako lahko življenje z dojenčkom in majhnim otrokom pravilno oblikujete:

Previjalna miza naj bo tako visoka, da se vam ne bo treba sklanjati. Najboljša drža je, če sem ter tja postavite eno nogo nekoliko višje in se podprete z enim komolcem.

Pri dojenju pazite na sproščeno držo: sedite na tleh po turško ali si postavite pručko, komolce si s strani podprite in sedite vzravnano – vrat in zadnjica naj bosta v isti črti. Dobro dene blazina za križem. Globoki naslonjači so udobnejši s posebnim dodatkom na sedežni površini.

V začetku poskrbite, da bo otrok v posteljici ležal čim višje. Šele pozneje mora biti iz varnostnih razlogov ležišče bliže tlem.

Ko jemljete otroka v naročje, pokleknite, držite gornji del telesa pokonci in se dvignite iz počepa. Če morate stati, posadite otroka na boke in poskušajte postaviti eno nogo višje (stopnica, robnik ali pručka).

Okrepitev trebušnega mišičja razbremeni tudi križ.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here