Nosečnost v poletnih mesecih

0
1078
Nosečnost poleti
Nosečnost poleti

Nosečnice vročino večinoma težko prenašajo. Telo postane v toplem vremenu bolj obremenjeno, srce in krvožilni sistem ima večje breme kot v hladnem vremenu. Zato je pomembno, da ste poleti še bolj pozorne:

–        Veliko pijte. Najmanj 2-3 litre vode, nesladkanega čaja ali sadnih napitkov.

–        Jejte veliko sadja in zelenjave.

–        Ko sedite, imejte noge vedno dvignjene.

–        Za dobro izločanje lahko pomagajo svež ananas ali sveži šparglji.

–        Utrujene in otekle noge sperite s hladno vodo. Tukaj je pomembno, da se oprha noge od spodaj navzgor in ne obratno.

–        Noge po prhanju še mokre namažite z oljem, na primer z oljem rožmarina ali limoninim oljem, ki noge osvežita.

noseniki_par_1

–        Prehrana naj bo bogata z beljakovinami in ima nizko vsebnost ogljikovih hidratov. Priporočljivo je, da živila, kot so kruh, krompir, testenine, riž, sladke jedi in sladke pijače omejite na minimum in uživate več beljakovin. Pinjenec, sir, skuta, jogurt, meso, klobase in ribe so dober vir beljakovin.

–        Nosečnica mora ostati v senci. Neposredno izpostavljanje soncu je nevarno, tako za kožo kot tudi za ožilje.

–        Če se vam razvijajo pajkove žile ali krčne žile se lahko mažete s posebnim oljem ali pa vam ginekolog predpiše podporne nogavice.

Vir: Mamiweb

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here