Moja prva poporodna vadba po drugem porodu

Prva poporodna vadba, ki se je morate lotiti je pravzaprav masaža. Proti zategnjenosti, ki jo prinese materinstvo, najboljše deluje masaža.

0
38

Zategnjen hrbet in rame od dojenja in nošenja?

Masaža proti zakrčenosti

Predstavljam vam 4 vaje s Poporodnega preporoda, ki jih obvezno izvajam vsak dan od mojega drugega poroda dalje. O, kako paše masaža ledvenega dela v kombinaciji z razteznimi vajami, neprecenljivo. Dojenje nedonošenke zahteva dojenje praktično 24 ur na dan. Moj ledveni del kar trpi. Čutim veliko zakrčenost in vsaka taka masaža mi ga popolnoma osvobodi in razbremeni.

Enostranska masaža pa se loti tistih zopernih ‘triger’ točk, ki jih imamo ponavadi samo na eni strani. Da ne omejam tega predela med lopaticami. Prav okoli leve lopatice, čutim primež, ki me zagrabi in ne spusti, ko dlje časa dojim na levi strani. Ko se takole z eno žogico učinkovito pomasiram, vsa tkiva, mišice in fascije okoli lopatice, dobim zopet polno gibljivost ramenskega obroča in lažje tudi zadiham.

Masaža doma

Takole se masiram kar v spalnici. Nika Luna zraven spi, jaz pa zraven še malo pogledam televizijo.

Kako pa ti servisiraš svoje telo med porodniško? Kaj počneš? Zaupaj mi, zapiši v komentar.

Ta spredni del, pektoralis oz. prsne mišice, kako so zakrčene. Ves čas imam roke naprej. Ali jo nosim, ali dojim, ali vozičkam, ali nosim v nosilki, ali pripravljam hrano. Ves čas so roke naprej in sprednji del zakrčim. Nočem imeti slabe drže, nočem imeti grbe na zgornjem delu hrbtenice oz. na vratu. Nočem imeti bolečin po hrbtu ali kjer koli po telesu. Ali slabše mehanike gibanja, ki me bodo potem ovirale pri vzgoji otrok, pri športanju in pri mojem delu. Še dobro, da sem vse te vaje in sestavila že po prvi porodniški. Tako, da jih zdaj le še izboljšujem in dodajam kakšne nove.

Rotacijska vaja

Tole dragoceno rotacijsko vajo mi je pokazal že moj manualni terapevt po prvem porodu. Že takrat sem občutila njene blagodejne koristi in jih potem prenesla še na tisoče drugih oseb. Ne samo po porodu, ampak tudi za pisarniške molje in še koga drugega. Kaj naj rečem, gibljivost hrbtenice je ključnega pomena. Iz nje namreč izhajajo vsi živci, ki oživčujejo vse naše organe in vsa naša tkiva. Ste že slišali, da smo stari toliko, kolikor je stara naša hrbtenica? Poskrbite, da bo ostala gibljiva, ne pa kot bambusova palica. Po dolgotrajnih podojih in nošenju dojenčka, se počutim natanko tako. Kot bi postala ena sama velika bambusova palica. Komaj se premikam in komaj čakam, da naredim te vaje. Neverjetno kako se bolje počutim po njih.

In je že konec zabave za mamico. Že me kliče mala Nika Luna, ki je zopet lačna. Z ravno hrbtenico jo privzdignem in se pripravim na novo rundo prisilne drže. Skušam pa, da je ta prisilna drža v čim bolj nevtralnem položaju.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here