Lahko hujšam, če dojim

0
642
Hujšanje po porodu
Hujšanje po porodu

Načrtno hujšanje prva dva meseca po porodu ni priporočljivo.

Načrtno hujšanje prva dva meseca po porodu ni priporočljivo. To je čas, ki ga vaše telo potrebuje, da si opomore od naporov nosečnosti in poroda ter da se laktacija dobro vzpostavi. Za tvorbo mleka doječa mati porabi 500 do 750 kcal. Ob dojenju je zdravo zgubljanje telesne teže do ½ kg na teden, če ob tem mati zaužije1500-1800 kcal na dan.

Ob prehitri izgubi teže se v materino mleko izločajo strupene snovi, ki se sicer skladiščijo v telesni maščobi (ekološki kontaminati, PBC, pesticidi).

Ob neuravnoteženi prehrani bo v vašem mleku primanjkovalo vitaminov (A, D, B6 in B12) in mineralov (železo, cink).

V času dojenja se izogibajte hitrih diet s tekočinami in tabletami za hujšanje. Namesto načrtnega hujšanja izberite zmerno telesno vadbo. V prvih šestih tednih po porodu
izvajajte le priporočeno poporodno vadbo. Kasneje je najbolj primerna hoja in vaje, ki jih  izvajate skupaj z dojenčkom.

Vsebina: arhiv Baby book

 

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here