Krepitev telesnega jedra po porodu

Kako lahko okrepimo telesno jedro po porodu. Najboljše je vaje prakticirati z elastiko v varnem zavetju svojega doma, saj so zelo pomembne.

0
219

Živjo, Alja tukaj! En lep pozdrav iz moje spalnice, kjer sem 7 tednov po drugem porodu. Zamislila sem si nove vaje za krepitev telesnega jedra. Hkrati pa tudi za razteg določenih ključnih mišic.

Vaje z elastiko

Kot pripomoček tukaj uporabljam uporabljam elastiko, ki ima na obeh koncih zankico. Z obema rokama primem elastiko pri eni nogi ter z drugim koncem nameščenim na drugo nogo spuščam nogo. Čutim razteg notranjih stegenskih mišic in aktivacijo telesnega jedra. Dodatno raztegnem notranje stegenske mišice še na ta način, kar dobro dene moji medenici, kamor se pripenjajo te mišice. Vstavim obe stopali v eno zanko, drugi del elastike z drugo zanko pa obvijem okoli dlani oz. rok. Na ta način spuščam noge, vendar le za nekaj centimetrov. Ravno toliko, da s tem aktiviram globoke trebušne mišice. Pri tem imam rebra ves čas poravnana s kolčnimi kostmi in lopatice pritiskam v tla. Dodatno naredim še razteg vratnega dela hrbtenice. Se pravi teža nog dejansko vleče vrat ven iz telesa, ga podaljšuje in razteguje. Zelo dober občutek.

Sedaj gibanju nog dodam še gibanje rok. Se pravi, istočasno odmik obeh parov okončin stran od centra telesa pri čemer vsakič aktiviram telesno jedro. Hrbtenica je pri ves čas v nevtralnem položaju. To pomeni, da imamo v ledvenem delu majhen prostorček med hrbtenico in tlemi.

V zadnjem delu pokrčim še noge in roke. Sledi gibanje celotnega telesa v enem kosu, levo in desno. Predstavljajte si kot gibanje enega nebogljenega hroščka ali zibanje barke na morju. Pri tem zopet dela telesno jedro in tudi stranske trebušne mišice.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here