Krepitev trebušnih mišic skozi korekcijo drže

0
220

Vzdržujte mišice in pazite na pravilno telesno držo.

Alja Malis, mednarodno licencirana osebna trenerka, z licenco za pred in poporodno vadbo prikaže v videu konkretno vajo:

Imamo lepo držo, stopala so poravnana s kolki, vzamemo bodisi elastiko, tetra pleničko, bodisi šal in primemo tako, da so dlani obrnjene navzgor proti stropu. Pazimo, da imamo rebra poravnana s kolki, ter da pri vaji ne izbočimo reber navzven, ker tako kompenziramo z drugimi mišicami. Vlečemo trak v stran in hkrati nazaj za telo, zelo močno in pri tem napnemo trebušne mišice. Štejemo do deset.

Ko preštejemo do deset, spustimo trak iz rok in roke bodo same potovale gor. To vajo naredimo vsakič ko smo dlje časa pestovali dojenčka ali imeli delo za računalnikom.

Ta vaja je tako pomemba za krepitev trebušnih mišic kot za korekcijo telesne drže, sploh v ramenskem sklepu. Ker naše zahtevno delo mamice zahteva ves čas notranjo rotacijo rame in slabšanje drže čez dan.

DELI

Sodelujoči strokovnjaki:

Alja Malis

Alja Malis

https://www.vadbenaklinika.si/

mednarodno licencirana osebna trenerka, z licenco za pred in poporodno vadbo, ustanoviteljica Vadbene klinike

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here