Kratka pot – izlet z otrokom na Sv. Jakob

687
Sv. Jakob

Ena najbolj priljubljenih izletniških točk v okolici Ljubljane. Kratka, a prijetna pot!

Tickless

Kdo sploh je sv. Jakob? Sv. Jakob je 806 m visok vrh Polhograjskega hribovja z majhno podružnično cerkvico, od koder se v jasnih dneh vidi daleč, na Sorško polje, Ljubljansko kotlino, Šmarno Goro, Karavanke, Julijske Alpe, Triglav, Nanos, Polhograjsko, zasavsko in notranjsko hribovje. Kratka nezahtevna pot, ki je primerna prav v vsakem letnem času (primerna je tudi vozičke) vas vodi skozi vas, gozd, mimo travnikov (pašnikov; ovce, koze), do Porentovega vodnjaka. Vodnjak s podtalno vodo je namreč grajen na mestu, kjer je močan podzemski vodni tok.

Na vrhu pri cerkvici so klopce, kjer se lahko odpočijete, se razgledate in otroku pokažete del naše lepe dežele. Otroci pa se lahko poigrajo (tekajo, skrivajo, pojejo). Poleg pohodnikov pa je sv. Jakob tudi zelo priljubljena izletniška točka za gorske kolesarje.

Opis poti

Sv. Jakob

Do skupnega vrha nas pripelje več poti. Avtocesto zapustite pri izvozi Brezovica in vožnjo nadaljujte v smeri Dobrove in Polhovega Gradca. V manjšem križišču zavijete desno za Topol, Belo. Ko prispete v vas topol se peljete mimo gostilne Dobnikar in nato zavijete levo, kjer boste kmalu ob osnovni šoli zagledali veliko parkirišče, kjer lahko parkirate. V vas Topol pa lahko pridete iz Ljubljane, Kranja, Vodic skozi Medvode. V križišču pri gostili Jezeršek zavijete levo v smeri Katarine in Trnovca in nato pri osnovni šoli v vasi Topol parkirate na parkirišču. Nato pa pot nadaljujemo po strmi asfaltni cesti skozi vas. Na desni strani nas bo spremljal pogled na cerkev Sv. Katarine, vi pa pot pri kapelici nadaljujete levo, kjer pot kmalu postane makadamska in bolj položna, in vodi skozi gozd, mimo pašnikov, do Porentovega vodnjaka in na koncu kratek vzpon do cerkvice.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here