Katero sadje je priporočljivo za nosečnice?

0
8963
Sadje v nosečnosti
Sadje v nosečnosti

Za nosečnice je pomembno, da jedo zelo zdravo in hranljivo, da lahko organizem razpolaga z vsemi vitamini in minerali.

Ananas je priporočen v zmernih količinah, saj lahko sicer povzroči vnetje ustne sluznice. Je bogat z vitaminom C in beta karotenom ter minerali, kot sta kalij in magnezij.

Jabolka (z olupkom)- uživanje jabolk zmanjša tveganje za razvoj astme pri otroku. Vsebujejo veliko vitamina C in kalija.

Banana je priporočena v zmernih količinah. Je dober vir vitamina B6 (spodbuja nastajanje eritrocitov in spodbuja razvoj možganov in živčevja tudi pri nerojenem otroku) in folne kisline, poleg tega pa ima tudi zelo visok delež kalija in magnezija.

Hruška je pri pogostem uživanju priporočljiva brez olupka. Pomaga pri odvajanju vode in ima bogato vsebnost z vitaminom A, folno kislino in kalijem.

Jagode imajo ravno prav visoko vsebnost folne kisline in so super za nosečnice. Bogate so z vitaminom C in folno kislino ter dober vir kalija, kalcija, magnezija in fosfatov.

Borovnice vsebujejo veliko vitaminov E in C, beta karoten, folne kisline, kalija, kalcija in železa. Sveže jagode delujejo protivnetno in spodbujajo delovanje imunskega sistema, posušene jagode pa pomagajo pri driski.

Maline pomagajo pri obnovi zalog železa. Bogate so z vitaminoma E in C, folno kislino, kalijem, kalcijem in magnezijem.

Češnje so bogate z beta karotenom, vitaminom C, folno kislino, kalijem, kalcijem, fosforjem in železom. Pri preveliki količini lahko imajo odvajalni učinek.

Mandarine so bogate z vitaminom C, beta karotenom, kalijem, kalcijem in fosfati. Eterično olje mandarine pomaga pri jutranji slabosti.

Breskve delujejo diuretično in skrbijo za dobro razpoloženje. Bogate so z vitaminom E, kalijem in fosfati.

Grozdje vsebuje veliko folne kisline, kalija, kalcija in fosfatov, ima pa tudi veliko kalorij zaradi visoke vsebnosti fruktoze.

Limone vsebujejo veliko vitamina C, kalija in magnezija.

Pomaranče prav tako vsebujejo veliko vitamina C, folne kisline, kalija, kalcija, fosforja in železa.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here