Katere športe je v nosečnosti priporočljivo izvajati in katere ne

0
649

Nosečnica naj telovadi zmerno in izbira športe, ki so varni.

Nosečnica naj telovadi zmerno in izbira športe, ki so varni. Oblik vadbe je veliko, oglejte pa si video s Katjo Zupan, prof. šp. vzgoje in medicinsko sestro iz FITPRO d.o.o., o tem kakšno aktivnost priporoča.

Če gledamo v naravi, je hoja zelo primerna. Lahko je to tudi hoja po manjših hribčkih, pomembno je le, da kontrolirajo svoj srčni utrip, zadihanost, počutje. Kolesarjenja pri nosečnicah ne odbravam, ker lahko prihaja do nekaterih tresljajev, ki niso dobrodošli in nekatere nekontrolirane situacije, ki jih ženska ne more kontrolirati in lahko prevede do hitrih reakcij, padcev, ki pa seveda v nosečnosti niso dobrodošli. Pri čemer pa je kolesarjenje na sobnem kolesu, dobrodošlo, ker je statično. Torej kolesarjenja ne odpišemo čisto, vendar ga bolj priporočamo v športnih dvoranah in doma. Seveda pa je priporočljivejše, da vadba poteka pot strokovnim vodstvom. Kakršna koli impluzivna vadba, kot je tenis, badminton, odbojka, kjer so impluzivne reakcije, nepričakovane reakcije kjer je potrebno hitro reagirati niso priporočljive za nosečnice. Plavanje je priporočljvo, ker deluje maskulativno, deluje sproščujoče na psiho in telo. Vendar pa je pomembno, v kakšnem okolju nosečnica plava, da je voda čim bolj čista, omejena stopnja kloriranosti in da je dosežen nek higijenski minimum. V zadnjem mesecu, tednu pred porodom pa je zelo pomembno, da ve v kakšnem stanju je, da ne bi prišlo do kakršnih koli okužb.

Poglejte si primere priporočljivih vaj za nosečnice.

 

Sodelujoči strokovnjaki:

Katja Zupan

http://www.fitpro.si/

prof. športne vzgoje, medicinska sestra, vodja FITPRO izobraževanj

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here