Katere ribe jesti med nosečnostjo?

0
4311
sui

Če pojeste 300 gramov rib tedensko, boste s tem naredili veliko dobrega zase in za svojega otroka. Seveda pod pogojem, da jeste prave ribe.

Najbolj dragoceni stvari, ki nam ju zagotovijo ribe, sta jod in omega-3 maščobne kisline. Jod je pomemben za razvoj otrokove ščitnice in možganov. Omega-3 maščobne kisline imajo še več pozitivnih učinkov: znižujejo tveganje za prezgodnji porod, če ribe jeste vsaj enkrat tedensko, hkrati pa spodbujajo razvoj otrokovih možganov in vida.

Ta učinek se lahko ženske po porodu še poveča, če otroka dojite. Tudi proizvajalci otroške hrane delno obogatijo svoje izdelke z omega-3 maščobnimi kislinami. Zdravniki v ZDA so celo ugotovili, da imajo dojenčki, katerih matere zaužijejo veliko omega-3 maščobnih kislin, boljši spanec.

Najboljše ribe med nosečnostjo: sled, losos in skušasui

Bogate z omega-3 maščobnimi kislinami so predvsem sled, losos in skuša. Tudi tuna, vendar je pogosto onesnažena z živim srebrom, zato jih ne jejte prepogosto. Med nosečnostjo so priporočljive tudi sardine, sardele in postrvi

Izogibajte se sušija

Priporočljivo je, da se odpoveste sušiju in ostalim surovim ribam. V njih se lahko podobno kot v surovem mleku ali siru ter v premalo pečenem mesu, pojavijo bakterije.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here