Kakšna je potreba po tekočini med vadbo v nosečnosti

0
544

Zaradi pospešene presnove pri aktivnosti, je tudi potreba po tekočini večja, kakšna je potreba po tekočini med vadbo v nosečnosti?

Oglejte si video, v katerem Katja Zupan, prof. šp. vzgoje in medicinska sestra iz FITPRO d.o.o., v videu razloži kakšna je potreba po tekočini v nosečnosti.

Kakšna je potreba po tekočini med vadbo v nosečnosti

Aktivna nosečnost
Aktivna nosečnost

Zaradi pospešene presnove pri aktivnosti, je tudi potreba po tekočini večja, vendar naj vsaka nosečnica zavestno pije po aktivnosti, med aktivnostjo in pred aktivnostjo. Se pravi, da se zaveda, da je bila potreba po tekočini pri aktivnosti večja. Kakšna je ta količina, je zelo odvisno od same nosečnice (od velikosti), torej je zelo različno. Splošno priporočilo je pol litra tekočine, ki jo je potrebno nadomestiti, če je to neka zmerna aktivnost.

Vsaka nosečnica se mora zavedati, da mora zaužiti dovolj tekočine, priporoča se od dva do tri litre na dan, ko pa so vroči dnevi in je športno aktivna, pa mora tej tekočini še dodati še pol litra, liter tekočine, odvisno od aktivnosti.

Sodelujoči strokovnjaki:

Katja Zupan

http://www.fitpro.si/

prof. športne vzgoje, medicinska sestra, vodja FITPRO izobraževanj

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

Ni objav za prikaz

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here