Kako ohraniti dobro držo

0
402
Nosenica v postelji

Premik težišča naprej v pozni nosečnosti povzroča slabo držo, bolečine v zgornjem delu hrbta in ramenih ter težave v spodnjem delu hrbta. Ohranjanje primerne drže pri vsakdanjih opravilih lahko pripomore k preprečevanju tovrstnih težav. Na začetku boste ugotovili, da morate zavestno popravljati svojo držo in jo ohranjati v ravnotežju. Že čez nekaj časa bo vse skupaj postalo bolj naravno in spontano.

nosenica_v_posteljii

Ustrezno držo najlažje poiščete, če stopite z nogama narazen za širino svojih bokov, roke pa držite ob trupu. Preverite, da je teža na obeh nogah enakomerno razporejena. Stojte pokonci in vzravnajte vrat. Predstavljajte si, da gre z vrha vaše glave vrv, ki vas vleče navzgor. Glejte naravnost predse, brada naj bo vzporedna s tlemi. Sprostite ramena. Če boste ugotovili, da so vaša ramena povešena naprej, potisnite lopatici skupaj, dokler ne najdete udobnega, vendar ne togega položaja. Ta položaj vam bo pomagal širiti prsni koš.

Mnogo nosečnic naredi napako, ker dovolijo, da jim teža trebuha usloči hrbtenico naprej, kar dodatno obremeni spodnji del hrbta. Zato napnite trebušne mišice in vzdržujte moč spodnjega dela hrbta, da bo nudil oporo vašemu otroku. Ko boste našli udoben položaj, ga poskušajte zadržati. Nikoli ne potiskajte medenice v skrajna položaja: ne potiskajte je niti preveč naprej niti nazaj.

Vir: Vse o nosečnosti in porodu

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here