K nespečnosti lahko prispeva pomanjkanje vitaminov B

0
1045
Nespečnost
Nespečnost

V zadnjih štirih tednih nosečnosti lahko imate pogoste težave s spanjem, delno zaradi velikega trebuha in delno zaradi hormonskih sprememb, ki se dogajajo. Dober spanec brez zbujanja se lahko zdi neuresničljive sanje, vendar pa si z nekaterimi ukrepi lahko pomagate do veliko boljšega spanja. Topla (ne vroča) kopel, mlečna pijača ali skodelica žitnih kosmičev pred spanjem vam bodo pomagale, da se sprostite. Obstaja vrsta drugih načinov, kako si lahko pomagate sami. Preden poskusite z alternativnimi terapijami, se vedno posvetujte s svojim zdravnikom ali strokovnjakom za določeno področje.

Prehrana vpliva na kvaliteto spanca

Kalcij in vitamin B.
Kalcij in vitamin B.

K nespečnosti lahko prispeva pomanjkanje vitaminov B. Če vam ponoči pade raven sladkorja v krvi, se boste morda zbudili zaradi občutka lahkote ali slabosti. Poskusite si pomagati tako, da za lahke večerne obroke uživate živila z veliko kalcija, na primer jogurt, mlečne pijače, mandeljne ali sezam. Do boljšega spanja vam lahko pomagajo tudi živila z veliko vitamina B6, na primer zelena listnata zelenjava ali polnovredna žita.

Dober položaj za spanje

V visoki nosečnosti se izogibajte spanju na hrbtu, daj v tem položaju pritiskate na glavno arterijo. To lahko pri vas povzroča omedlevico, pa tudi dotok krvi do otroka prek posteljice se zmanjša. Če spite na levem boku, razbremenite križ in omogočate neoviran dotok krvi v posteljico in do otroka. Lezite na levi bok in pod gornjo nogo podložite blazino. Morda boste udobneje spali, če boste blazino podložili tudi pod trebuh.

Ni objav za prikaz

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj