Je kašico za otroka bolje kupiti ali jo pripraviti doma?

0
1044
Babybook Shop

Ponudba že pripravljenih kašic je zelo raznolika in za starše morda tudi zavajajoča. Tako se marsikdo sprašuje, ali naj kupi kašico znane blagovne znamke ali naj izbere ugodnejšo varianto. Pri tem ni pomembno, koliko takšna kašica stane, temveč kaj je v njej. Kaša iz zelenjave, krompirja in mesa naj vsebuje samo eno vrsto zelenjave. Prav tako se prepričajte, da je zelenjava sprejemljiva za dojenčke, kar pa niso razne sorte čebule, stročnice, kot tudi ne paradižnik. Kaša ne sme vsebovati soli in drugih začimb. Telo otroka še ne more obravnavati teh snovi. Prav tako je pomembno, da kašica vsebuje dovolj maščob in vitamina C. Če v njej ni dovolj maščob in vitamina C, se železo ne more dobro absorbirati. V tem primeru kašici dodajte žličko olja oljne repice in žličko sadnega soka. Pri mlečno-žitnih kašicah lahko izbirate med že pripravljenimi in takšnimi, ki jih z mlekom mešate doma. Sladkor, kakav in arome tu nimajo kaj iskati. Tudi če piše, da je izdelek brez sladkorja, preverite, če ne vsebuje glukoze in fruktoze, ki sta prav tako sladkorja. Že pripravljene sadno-žitne kašice običajno vsebujejo premalo zrnja. Prav tako se prepričajte, da kašice ne vsebujejo mleka in jogurta.

Prednost tega, da kašice pripravljate sami je, da točno veste, kaj je notri. Takšna hrana je zdrava, vendar je treba uporabiti sveže organske sestavine. Zlasti pri zelenjavi in sadju bodite previdni, saj morata biti ekološka in ne obdelana s pesticidi. Ne skrbite zaradi količine, saj lahko preostanek zamrznete. To je vsekakor koristno na začetku uvajanja goste hrane, ko bo otrok pogosto pojedel le nekaj žličk hrane. Za pripravo kašice iz zelenjave, krompirja in mesa kuhajte sestavine v vodi, dokler niso mehke, in nato vse skupaj zmeljete s paličnim mešalnikom. Na 200g kaše dodajte žlico olja oljne ogrščice. Če otrok ne bo dobil sadja, dodajte še žličko sadnega soka. Tudi mlečno-žitne in sadno-žitne kašice lahko pripravite sami. Žitne kosmiče ali zdrob skuhajte v mleku ali vodi in zmešajte s sadnim pirejem. Uporabljajte polnozrnate kosmiče in polnozrnat zdrob. Na začetku je morda najbolje, če uporabite žitne sorte brez glutena, kot sta riž ali proso.

hranjeje

 

Vir: Family

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here