Hiperaktivnost je lahko povezana s pomanjkanjem mineralov

0
179
Hiperaktivnost

Otroci z motnjo pozornosti in hiperaktivni otroci imajo lahko težave s koncentracijo, predvsem pri aktivnostih, ki od njih zahtevajo daljšo pozornost. V njih je prisoten nemir, so v nenehnem gibanju, se težko umirajo, misli jim uhajajo in lahko ne dokončujejo stavkov, skačejo iz dejavnosti na dejavnost, so lahko hitre jeze in imajo veliko afektov. Izbruhi pa so močni in nepričakovani, se pa lahko tudi hitro pomirijo. Podobno kot pri avtizmu, se tudi pri hiperaktivnosti blažijo oz. uravnavajo simptomi.

Vzrokov za hiperaktivnost otrok je več – motnje v kemijskem delovanju možganov, uživanje prevelikih količin predelane hrane z veliko aditivi in rafiniranimi ogljikovimi hidrati, lahko pa tudi zaradi neravnovesja mineralov v telesu, najpogosteje je preveč natrija in kalija, premalo pa magnezija in kalcija, slednja sta minerala, ki pomirjata.

Ravnovesje mineralov v (otroškem) telesu

Hiperaktivnost

Otroci potrebujejo uravnovešenost med minerali za rast, saj vemo ni kosti brez kalcija, ni krvi brez železa, ni solz brez natrija. Homestozo (fiziološki proces, ki omogoča, da se telo in drugi fiziološki procesi, kljub spremembam okolice, bistveno ne spremenijo) in samozdravljenje lahko vzpostavite samo vedeti morate kako. Prvi korak je mineralogram in vzpostavitev uravnoteženega jedilnika.

Potrebe telesa po mineralih in vitaminih so odvisne od posameznika, vendar ob rednem vsakodnevnem vnosu polnovrednih hranilnih snovi, je verjetnost za pomanjkanje manjša. Vsebnost in presnovo znotraj celic telesa lahko preverite z mineralno analizo las (mineralogramom), ki vam sporoči, katere minerale telo potrebuje.

Hrana ima veliko moč

Hiperaktivnim otrokom lahko pomagate z vsakodnevno rutino, tako da za njih izdelate urnik. Pomembno je, da otroci zaznajo moč hrane. Vzpostavite tudi uravnotežen jedilnik, saj jim lahko pomaga ustrezna prehrana. Občutljivost na nekatera živila je predvsem opazna pri otrocih in lahko v njih povzroča nemir. Na primer prekomeren vnos sladkorja v telo lahko sproži proces v katerem mora organizem porabiti veliko energije na enkrat.

V jedilnik vključite načelo – kolikor let ima otrok, toliko kosov zelenjave naj poje za kosilo in za večerjo. Ta naj bo prisotna na krožniku pri kosilu in večerji, nezabeljena (čim več zelene zelenjave, brez krompirja). Za večerjo dodajte stročnice in lahko tudi meso ali ribo, za kosilo pa riž, pripravljen na najrazličnejše načine. Iz jedilnika pa umaknite sladkor, pšenico, umetna sladila, aditive in suho sadje.

Sodelujoči strokovnjaki:

Erika Brajnik

Erika Brajnik

Naturopatinja, Saeka – Naturopatski center

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here