Dojenček potrebuje kalcij za izgradnjo kosti

0
746
Potreba po kalciju
Potreba po kalciju

Vaš rastoči dojenček potrebuje veliko kalcija za izgradnjo svojih kosti, še posebej v zadnjem trimesečju nosečnosti in ta kalcij bo seveda dobil od vas.

Vaš rastoči dojenček potrebuje veliko kalcija za izgradnjo svojih kosti, še posebej v zadnjem trimesečju nosečnosti in ta kalcij bo seveda dobil od vas. Če ne boste dobili dovolj kalcija iz hrane, ki jo jeste, bo vaše telo vzelo tisto, kar potrebuje, iz vaših lastnih kosti. To vas postavlja v nevarnost, da boste kasneje v življenju dobili osteoporozo. Zato je izredno pomembno, da med nosečnostjo in dojenjem zaužijete priporočenega 1000 mg kalcija na dan. Mlečni izdelki so najbolj pomemben vir kalcija, a tudi, če ne prenašate laktoze, lahko dobite kalcij v drugih živilih.

Jogurt – lonček jogurta lahko zadosti že polovici vaših dnevnih potreb po kalciju

Mleko – v skodelici mleka je približno 300 mg kalcija

Sir – pol skodelice sira vsebuje med 300 in 335 mg kalcija. Feta, brie, camembert in siri z modro plesnijo so med nosečnostjo tabu.

Tofu – pol skodelice tofuja vsebuje 434 mg kalcijamleko2

Zelena zelenjava – zelena listnata zelenjava je odličen vir kalcija. Ena skodelica kuhanega ohrovta vsebuje 94 mg, skodelica špinače pa 245 mg kalcija. Čeprav špinača vsebuje več kalcija, pa vsebuje tudi snovi, ki zmanjšujejo dejansko količino kalcija, ki se absorbira v vaše telo.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here