Dobra telesna pripravljenost na porod

0
538
slika01

Med nosečnostjo je zelo pomembno ohraniti kondicijo, in če ženska v službi pretežno sedi, je še toliko pomembneje, da čim pogosteje poskrbi za gibanje. Za začetek je zelo dobra že običajna hoja. Ženske, ki redno obiskujejo centre za fitnes, lahko v prvem delu nosečnosti s tem nadaljujejo, toda sčasoma, ko bo trebuh rasel, bo treba vadbo prilagoditi ali celo izbrati kakšen drug šport. Nosečnice imajo na voljo posebno predporodno telovadbo ali jogo, kjer so gibi prilagojeni bodočim mamicam. Nekatere vaje so zasnovane prav za tiste mišice, ki bodo morale med porodom biti v izvrstni formi. Ženska si lahko z ritmičnim krčenjem in sproščanjem sama okrepi mišice medeničnega dna. slika01Na začetku nosečnosti bo morda potrebovala strokoven nasvet, kako naj to počne. Vaje za mišice medeničnega dna je priporočljivo delati pred porodom in tudi po njem, da znova pridobijo svojo prvotno prožnost. Po porodu mnoge ženske s težavo zadržujejo urin, predvsem ko kašljajo ali se smejejo. Z omenjenimi vajami lahko pomagamo omiliti to zoprno težavo. Mnoge nosečnice se pritožujejo zaradi bolečin v hrbtenici. Nosečnost hrbtenico zelo obremenjuje, ker se je zaradi čedalje večjega trebuha treba nagniti nazaj, da ohranimo ravnotežje. Bolečine v križu lahko omilimo z ustreznimi vajami, ki jih je priporočljivo izvajati že od začetka nosečnosti.

Vir: Od spočetja do rojstva

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here