Čemšeniška planina

851
Planina

Na Čemšeniško planino se za razliko od ostalih vrhov v Posavskem hribovju se ne da pripeljati z avtomobilom. Najvišji vrh je skrit v gozdu naprej od koče.

Tickless

Čemšeniška planina: Prijeten sprehod po slemenu na meji med gozdom in travnatim južnim pobočjem je zanimiv za pohodnike. Ob koči so igrala, kjer se bodo vaši otroci še malce pozabavali.

Čemšeniška planina je zanimiva tudi po legendi o zmaju. Na južni strani planine so plazovi pogosti. Saj ob daljšem deževju voda drvi po neprepustnih skrilavcih in s seboj odnaša vrhnje plasti. Ljudje so si plazove razlagali po svoje. Na gori je bilo veliko jezero, v njem pa naj bi živel zmaj, ki se je včasih razjezil in spustil vodo po pobočju. Leta 1866 so se po hudem deževju, ki je zalilo dolino, v Kozinovem grabnu pokazale kot žrd velike proge, jasni sledovi zmajevih peruti.

Če boste polni energije, si lahko ogledate tudi ruševine gradu Gamberk v bližini.

IMG_1669Opis poti

S Trojan se peljete po cesti proti Zagorju. Po slabem kilometru zavijete levo skozi vas Šentgotard proti Čemšeniku. Za vasjo je križišče, kjer spet zavijete levo. Nato se mimo lovskega doma zapeljete do Doma borcev na Prvinah, od koder nadaljujete peš.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here