Če želite zanositi, so pomembni tudi primerna telesna teža, arginin in pozitiven odnos

0
1181
Hrana
Hrana

Ko se par odloči za otroka, z vseh strani dobi zelo različne nasvete, vendar pa niso vsi uporabni. Nekateri strokovnjaki na primer zagotavljajo, da ni nobenih dokazov o tem, da bi kakršnokoli živilo lahko povečalo plodnost pri ženskah.

Ženske, ki želijo otroke, ne smejo hujšati. Med dieto lahko telesu odvzamete hranilne snovi, ki jih potrebuje, da bi lahko zanosili. Če imate premalo kilogramov, bo to vplivalo na presnovo in preprečilo ovulacijo. Vendar pa je pri načrtovanju nosečnosti še vedno pomembno prehranjevanje in gibanje, saj ženske s prekomerno telesno težo prav tako težko zanosijo. Pomembno je tudi, da ob odločitvi za zanositev začnete jemati folno kislino, za zdrav razvoj živčnega sistema zarodka.

Kako pa lahko k boljši plodnosti pripomorejo moški? Aminokislina arginin je zelo pomembna za številne procese v modih in penisu ter ima pozitiven vpliv na dinamiko in sposobnosti sperme. Prisotna je v žitih, soji in oreščkih. Tudi cink ima pozitiven učinek. Cink se nahaja v stročnicah, jabolkih in bananah. Priporočljivo je tudi, če se moški ukvarja s športom, vendar ne pretirano, saj imajo visoko vzdržljivostni športi ravno nasproten učinek in škodujejo plodnosti.

Pozitiven odnos
Pozitiven odnos

Če želite zanositi, je poleg fizičnih sposobnosti in duševne pripravljenosti moških in žensk, zelo pomemben tudi pozitiven odnos.

Vir: Schwanger

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here